اطلاعات جدید از داستان بازی Resident evil 7
aks2

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

معرفی بازیهای روز , توضیحاتی درباره سیستم عامل مورد نیاز برای بازی

ak

aks14


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

aks15 عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
aks29
mohammad.rst60
b2
12:35
دو شنبه 12 مهر 1395

به لطف سایت رتبه بندی نرم افزارهای سرگرمی‌ (ESRB)، اطلاعات جدیدی از بازی Resident Evil 7 منتشر شده است. توجه داشته باشید که شاید این اطلاعات برای برخی از افراد داستان و اطلاعات آن را لو خواهد داد.

resident evil 7

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط سایت رتبه بندی، مشخص شده که شخصیت اصلی بازی Resident Evil 7 که برای افراد 17 سال به بالا رتبه بندی شده است، ایتن نام دارد و به دنبال همسر گمشده خود در «درلیکت منشن» (derelict mansion) می‌گردد.

بنابراین اکنون می‌دانیم که شخصیت اصلی بازی ایتن نام دارد و به دنبال همسر خود می‌گردد. بازیکنان باید به جستوجو در منطقه درلیکت منشن بپردازند. اگر به تریلر منتشر شده از بازی در گیمزکام توجه کنید، متوجه خواهید شد که نام شخصیت اصلی توسط یکی از نوارهای داخل بازی که احتمالا مربوط به همسر شخصیت اصلی است، به گوش می‌رسد.

resident evil 7

در این بازی که در سبک بقا و ترسناک جای می‌گیرد، بازیکنان کنترل ایتن را برعهده خواهند داشت. ایتن به دنبال همسر گمشده خود در درلیکت منشن می‌گردد. در این بازی شما با دید اول شخص باید به گشت و گذار در بازی بپردازید و با استفاده ازسلاح‌هایی مانند تپانچه‌، شاتگان، منور، اره برقی و وسایل انفجاری به جنگ با دشمنان و موجودات جهش یافته بازی بروید. در این بازی مبارزات با صحنه‌های تیراندازی نزدیک به واقعیت، جیغ‌های دردناک و جلوه‌های اغراق آمیز از پخش شدن خون همراه خواهند بود. با پیشروی در این عنوان، شاهد خون و خشونت در داستان و صحنه‌های بازی خواهیم بود. برای مثال شاهد قطع شدن دست شخصیت‌ها توسط اره برقی، جدا شدن پای افراد توسط بیل، و به دار آویخته شدن افراد در بازی هستیم. همچنین در بازی شاهد جسدهای قطع عضو شده و لخت هستیم. در بازی کلمات زشت و رکیک نیز در دیالوگ‌ها شنیده خواهد شد.

resident evil 7

هم اکنون Resident Evil 7 یک بازی به صورت اول شخص است که با هدف ارائه ی تصاویری بسیار واقعی و منتقل کردن حس ترس به بازیکنان طراحی شده است. این بازی هم چنین قابلیت پشتیبانی از واقعیت مجازی را داشته و می توان آن را با PlayStation VR نیز تجربه کرد که به نظر خیلی هیجان انگیز و جالب می آید.

 

کپکام توضیح داد که تجربه ی این بازی با حالت PlayStation VR می تواند احساس نکران کننده ای به بازیکن داده و با تلفیق ترس در آن, سطح ترسناک بودن بازی را به جایی می رساند که طرفداران رزیدنت اویل آن را در هیچ یک از نسخه های این سری تجربه نکرده اند.

resident evil 7

روزشمار تاریخ انتشار


تعداد بازدید از این مطلب: 261
aks35
بازدید : 261
aks36

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









aks38
aks39
aks40
aks42

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
aks43
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



این وب سایت درمورد توضیح عملکرد ارایه شده در بازیهای نسلهای جدید کنسول ها و پی سی میباشد.میتوانید اطلاعات خود را درباره بازی بروز کنید.
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به انواع بازی های کامپیوتری مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر